SKRÄNSÅNG

Skränsång

För att vara ärlig är jag inte precis någon som följer Allsång. However, jag har sett det tre gånger i sommar vilket är nog. Hur som helst, till saken. Hur i tusan kunde en av Sveriges fulaste programledare få visa sig på Allsång, som programledare dessutom. Visst, utseéndet är inte allt, men det som får mig att bli irreterad är hans barnsliga humor, hans förmåga att göra löjliga rörelser och vara allmänt pajasartad. Var han jätte, eller bara lite homoristisk enligt på då han klädde ut sig till kung? Nej. Inte nog med detta. Han har ingen sångröst heller utan låter skrikig. En programledare över ett program som Allsång bör ha en riktigt bra röst, men icke. No offense, men gör oss alla en tjänst och bortgå från Allsång. Anders Lundin passar inte in där alls. Det går inte att jämföra med Lasse Berghagen. Hans bortgång blev Skansens bortgång, precis som Bingo Lotto gick till botten då Loket försvann, tror jag. Det är knappast förvånande att Allsång har tappat massor av tittare.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, jag kunde inte hålla med mer.

2008-08-02 @ 22:48:29
URL: http://linnnbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0