EN BLOGG?

Ja, jag har skaffat en blogg! Det är inte bara otroligt utan helt ofattbart. Tänk att det finns folk kan övertala mig. Nå, hur aktiv jag kommer att vara blir en annan femma.Idag har jag i allafall tränat lite parkour på morgonen (för första gången på två år inne i skogen, på samma ställe där mitt beroende faktiskt började) och det var skönt förutom att värmen gassade sönder mig. Det var i allafall... NOSTALGISKT. Löftet till några andra besannades då jag gjorde en liten pkfilm även om den knappt är på 50 sekunder. Nä, nästa blir nog en film med hela UPKF i action. Efter att ha redigerat klart och laddat upp filmen (om den är värd att kallas film med tanke på dess längd) så handlade jag, tog senare ett isbad och latade mig resten av dagen.

Så, det första inlägget är done. När kommer nästa?!

Kommentarer
Postat av: En GTAsajtare

Trevligt. Väääldigt konstigt att jag kände igen musiken.

2008-07-16 @ 01:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0