En trött dag

Mitt andra inlägg. Hur långt ska det gå?

Det har varit massor av trevligt idag. Efter bara fem timmars sömn kände jag mig en aning trött på morgonen men piggnade snart till. Tränade (i skogen igen) och to ett isbad som vanligt.  Sedan blev det att fara och handla lite grönsaker på vägen till brorsan och sedan blev det grillfest med hans tjej och min systers kille. Alla samlade med andra ord. Blev även ett till parti i dart - men jag gav upp efter tre pilar.

Nu är det bara att längta tills nästa jam. :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Titta, du fixar ju att blogga superbra. Till och med bättre än mig. ;)

2008-07-17 @ 15:48:29
URL: http://lovise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0